Leggyakrabban felmerülő kérdések

1. Hogyan kezdjük a közös munkát?

Ha készen állsz beszállni a hajóba, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, és egyeztessünk időpontot egy fél órás beszélgetéshez, ahol megismerjük egymást, és a problémádat. 

Ha a beszélgetés után te is és mi is úgy gondoljuk, hogy ez a legjobb dolog, ami a vállalkozásoddal történhet, akkor küldjük a számlát, és leegyeztetjük a konzultációs időpontot. 

E-mailben küldünk neked egy kérdőívet, amely alapján felkészülünk a vállalkozásodból az auditra.

A személyes találkozón részünkről mindketten ott leszünk, részedről pedig rajtad kívül akár egy kollégád is részt vehet.  

2. Miből áll az audit?

1. Kitöltesz  egy kérdőívet, amiből előre felkészülünk a vállalkozásodból.

2. 60 percben egy nyomtatott ütemterv alapján közösen részletesen átnézzük a vállalkozásod jelenlegi marketing és értékesítési stratégiáját. Menet közben javaslatokat teszünk, hogy milyen változtatásokat érdemes bevezetni az eredmények növelése céljából, amelyeket rögzítünk az ütemterven. 

3. Ezek alapján sorrendet tudsz felállítani a feladatok megoldásában, a jegyzeteket követve később is nyomon tudod követni, hogy éppen hol tartasz.

3. Kivitelezésben is tudtok segíteni?

Igen, bizonyos rész feladatokat mi is el tudunk végezni neked, vagy ajánlunk megbízható szakembert.

4. Dönthetek audit után úgy, hogy egyedül viszem véghez a feladatokat?

Persze! Rajtad áll, hogy saját magad, más vállalkozót megbízva, vagy velük együtt oldod meg a feladatokat. Nincs harag, ha nem folytatjuk a közös munkát.

Az a cél, hogy átlásd a saját vállalkozásokat, és tudd az irányt!

5. Később is kérhetek tőletek segítséget?

Igen, keress minket bizalommal később is! Előfordulhat, hogy még nem állsz készen a változtatásra, vagy most éppen nem olyanok a körülmények. De akkor is nyugodtan keress meg minket, ha megpróbáltad egyedül, és kevés a lendület. 

6. Hosszútávon is tudunk együtt dolgozni?

Természetesen van lehetőség rá, beszéljük át, hogy mire lenne szükséged.

7. Már egy csomó előadást meghallgattam. Mi van, ha nem mondtok újat nekem?

Ha eddig eljutottál az olvasásban, és egy kicsit is felkeltettük az érdeklődésedet, akkor biztosan van min változtatni!

Viszont nem elég meghallgatni és tudni a teendőket, cselekedni is kell!

Tőlünk megkapod a kellő motivációt és lendületet, segíteni tudunk a kivitelezésben, de a lépéseket neked kell megtenned!

Ha Te nem akarod, nem csinálod, nem hajtod a dolgokat, akkor nem fog működni, akármilyen útmutatót is kapsz!

Ha még ezek ellenére is bizonytalan vagy, akkor győzzön meg a pénzvisszafizetési garanciánk: ha egyetlen egy tippet sem tudunk adni, ami előre vinné a vállalkozásodat, akkor visszafizetjük az audit árát!

8. Egy éven belül indítottam a vállalkozásomat. Jelentkezhetek hozzátok auditra?

Sajnos nem. Vannak kimondottan induló vállalkozóknak szóló programok. Mi a már min. két éve aktív, folyamatos bevétellel és vevőkörrel rendelkező vállalkozások továbblendítésével foglalkozunk.