Ideális vásárló sablon

Elemezd a célközönségedet! Tudjuk, hogy a csapból is ez folyik, de nem vedd félvállról!

Te pontosan tudod, kinek van szüksége a szolgáltatásodra / termékedre? 
Az nem jó válasz, hogy "mindenkinek, akinek hasznos a cuccom...!"

  • Ismered a problémáit? 
  • Tudod, hogy milyen csalódások érték már a termékköröddel kapcsolatban?
  • Tudod, hogy honnan tájékozódik, ha hasonló terméket/szolgáltatást keres, mint amit Te nyújtasz? 
  • Kire hallgat, milyen tényezők befolyásolják a döntéseit?

Az ideális ügyfél (avatár) meghatározása, újra definiálása nagyon fontos lépés, mert segít kijelölni az irányokat!  Minél többet tudsz róluk, annál jobban tudod hozzájuk igazítani a vállalkozásod marketingjét, kommunikációját.

Ha már korábban elvégezted az ügyfél-profilozást, akkor nézd át újra, egészítsd ki, hiszen azóta már biztosan több az ismereted a célpiacodról. Ne feledd, a naprakészség a legfontosabb tényező!

A legpontosabb képet akkor kapod, ha nem a megérzéseidre hagyatkozol, hanem kutakodsz és alaposan elemzed a célpiacod résztvevőit!


Az ideális ügyfél meghatározása segít neked abban, hogy:
  • jobban megismerd és megértsd a vevőidet,
  • hitelesebben, hatékonyabban kommunikálj velük,
  • jobb ügyfélélményt nyújts nekik,
  • hatékonyabb marketing kampányokat állíts össze,
  • az igényeiknek megfelelően fejleszd a szolgáltatásodat/termékedet,
  • meghallják és meg is értsék üzeneted,
  • több pénzt keress.

Kérd az INGYENES segédletet, hogy könnyebben kialakítsd az ideális ügyfeled képét!